Uppsagd på grund av håret!!?

Halloj !
Kikade runt Aftonbladet och möttes av en artikel, som jag dock läst tidigare men fick en återattack ..

4 december
I förra veckan skickades Markus Persson hem när han kom till jobbet med en spretig igelkottsfrisyr, illröd i nacken och svart framtill. Kravet från arbetsgivaren var att Persson skulle färga om håret. När denne vägrade uppstod enligt arbetsgivaren i stället en ogiltig frånvaro, som nu har lett till uppsägning

Det roliga är .. att han jobbade som skyltmontör !! typ sådan som sätter upp reklam! hallå?? han jobbar väl lika bra för det? .
okej ifall det går mot ngn butiks policy eller liknande,. men nu var det liksom skyltmontör .. ååh .. vart är vägen påväg ?

image87

Nu ska jag Kila vidare med Martin Luther ..

Hoppas ni får en trevlig dag
Vi Hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: sofia

heej:) hehe...jo de gjorde lite ont:P allt bra med dig? Puss

2007-12-12 @ 15:33:58
Postat av: Diana svarar

sofia; hejsan . det är bara fint med mig, hur är det själv ? dum fråga, men 'vem är du' ? Puss!

2007-12-12 @ 15:38:00
URL: http://Dianakines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0