vad ska man plugga på ?

Halloj !
Idag har jag fått lite mer kraft till att skriva lite här, igår var jag helt förlamad, och vid denna tiden var jag påväg till läggdags, haha. men ska nog sova tidigt idag också men, iaf.

har då fysikprov imorgon, brukar alltid råplugga dagen innan, men nu känns det som om det itne finns ngt att plugga på ? .. helt sjukt. aja provet är väl av det lättare materialet. wish me good luck!

just det , jag och gabriela ska till sthlm åp torsdag :) reunion av en sak som vi inte ens börjat på *wopps*
Vi ska bo på vandrarhem som vi bodde med klassen förra året :)
kmr väl kunna blogga lite under tiden då, eftersom det finns en stor platt-tv som dator ^^, mjau ^^

Hoppas ni har det bra, någon mer som längtar efter jullov som mig ?
image37
Rummet- stf vandrarhem fridhemsplan ^^

ha det fin fint!
Vi Hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0