Vi blev 5 tillslut

Tjoho !

Bio snart då =) Förtrollad !!

Vi utökade vårt sällskap från 3 syskonen LIM till 5 ..
Pappa Lim skulle med på den filmen haha!!

Pappa : Jag vill också se på den filmen, har ni bokat redan ?
Syskonen : va? vill Pappa se den ? men det är en Disney film!!
Pappa: ja men det vet jag väl, jag har sett på reklamen faktiskt ..

Elina lillskiten ville också med .. !!
Hon som skratta åt att jag skulle se på den på Juldagen (; medans hon var hos släktingar och fick pengar !! haha !
' medans du slösar pengar på bio, får jag pengar'
Ja elina, hur blev det med det ? ;)

Vi hörs !
pussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Zack

God Jul tösen :)

Tc.

2007-12-25 @ 18:16:31
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: elina

hahah jadu, jag fick mina pengar innan bion, så det löste sig :D och den var ju allt riktigt bra :)

2007-12-25 @ 21:30:00

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0