Youtube - me don't understand

Godnatt!
Haft en bra dag?
min dag har vart som en berg-och-dalbana,, konstigt nog
Men jag får mina 'ryck' ibland. men men ,, bara o rulla vidare..

Tänkte ladda upp en video här, från fjolårets julklappsöppning..
Gud vad kul! tänker väl ni lite ironiskt, men ah . alltid lite gamla saker som krm fram,
de dära med video är nytt..
Men, jag ahr inte riktigt lärt mig att ladda upp på you-tube.. det står 100% klart, men när jag kollar mina videor så har det inte kommit upp ngn .. Ibland funkar de och ibland inte..

Sedan är min dator superduper seg.. ännu bättre! usch nej ..


Läste på Aftonbladet  att nätsajter som blocket, tradera osv svämmar över av annonser av julklappar ..
Många är missnöjda, och vågar inte be om kvitto och vill ej såra givaren ..
En person som säljer sin gps .. anledning : har ingen bil.
Då har man ju nästan inte lyckat med julklappen alltså, aj !
Hur gör ni när ni är missnöjda med en julklapp? Kan ni med att säga till?
(→http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1526136.ab)

image241
Mina julklappar, : En parlinotomte,från syster . Värde 0kr, säljer den för 10 kr.. ngn som bjuder ?? ( ;

Godnattpåer!
Vi hörs imorn!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0