En svacka i jobbet nuförtiden ... (?)

Halloj,
JO jag skriver från Värmlands folkblad,
men det går skit skit skit, fast sen är jag sådan att om det går skit första timman så är jag inställd på det och sedan fungerar det inte för mig , jag överlever nog förhoppnignsvis ^^

Det är faktiskt jätte kul att blogga .. fast inga läser, bara dem jag tvingat (A) haha iaf,

JAG SÅLDE !! LYSTRING; DIANAS Influensa har börjat ta sig. haha
till en liten kärring, som nappade efter 14 min, då jag nämnde grisjakten ! Haha

NU slutar jag om 35 min, =)

Ha det gott,
Vi hörs!
PussfrånKina


Hej alla bloggläsande människor !
Sitter med mick 5cm från munnen . skit trevligt
nej, just nu är det väldigt tråkigt , och jag orkar inte ..
har nog fått en liten svacka, går verkligen piss dåligt nuförtiden .. iaf om man jämför med förr
vi får hoppas att det är som en influensa som senare tar slut.

aja, nu är klockan 18.56 och jag har rast om 4 min, gött för då ska jag käka pizza

återkommer lite senare ..

Ha det gott!
VI hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Hanna

Diana sitter du på bloggen när du jobbar;) Hur många läsare har det varit i dag?
hehe

2007-11-26 @ 19:18:26
Postat av: Elina

oooh shit, Diana har fått en svacka i sitt älskade jobb! vad ska hon ta sig till? ;)haha

2007-11-26 @ 19:52:27

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0