Godnatt alla mina få läsare ^^

Godkväll
Ska strax somna efter en jobbig och seg dag ..
Syrran sitter bakom och är på toa, med öppen dörr !  grows ;)
"skriv om mig, länka mig" här kmr länken --> www.ZiLLe.blogspot.com
hon tyckte jag skrev en tråkig blogg , Tycker ni verkligen det ??(en fråga till mina enstaka läsare ;)
hahaha .. jag kanske blir stor .. någon gång, iaf i min dröm !
nej men , Vad ska man skriva då? jo lönen kom ju idag, känner att jag vill shoppa. fast jag hittar inga kläder juh, inga som är tillräckligt bra för mig.. dessutom betalar mamma mina kläder, de få som jag faktsikt köper..

Min Everestjacka, nyinköpt för i år, tkr jag om såå mycket :) Så tjock och mysig.
faktiskt köpt från barnavdelningen, så liten som jag ä.. (ps, och ändå inte största storleken där ) haha

Imorgon ska jag ta ledigt lite från jobbet , ska hem till min kära Patricia faktiskt :)
ska bli mysigt, hålla på emd dem grejerna vi brukar göra ;) haha
förresten fyller skiten år (17 !!) om 5 dagar ! GRATTIS i förskott !
det var ju synd att jag fyller 18 ! om 4månader och 3 dagar ;)
tror dock jag ska ta det lungt med solen faktiskt ^^. eller ? ;) vad tkr Du elina ?

Jag har bestämt mig, det blir inget Engelska C för mig (?) Ist blir det Svenska C . kan vara bra och ha, + roligare med muntligt också :) ..

JAG&GABRIELA SKA TILL STHLM OM 8 DAGAR ! IIIIH ! ME LOVE STHLM !! typ ;)

image11image12image13
JAG&GABRIELA                               JAG&PATRICIA                      My sister is the most
STHLM 24AUG-07                            Don't ask what we are doing   beutiful girl in the world!
STHLM here we come ;)                             

Godnatt på er
vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Patricia

Tackar i förskott :D ja i morgon ska det bli skoj, mne jag tror jag behöver besöka solen ett tag, josse bara "men du e ju inte så brun" haha
jag å ankan har iaf helkoll på vad vi göra på kortet ;)

2007-11-27 @ 23:15:47
Postat av: NADIAAAAAAAAAAAA

HAHA, du är allt för söt Diana :) no work tomorrow? noooo.. hehe..

2007-11-27 @ 23:27:39
Postat av: Stina-Lee

Haha! Men tjeeena :p Vad roligt att du har skaffat dig en blogg, dig ska jag följa dagligen nu hähä ;) Så nu ser du till att UPPDATERA, okeej!? Puss på dig, ses på jobbet!

2007-11-28 @ 01:29:38
URL: http://stinalee.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0