Helg ljuva helg ^^

hallojsan!
Skönt att ha avslutat ännu en vecka i skolan, fast nu är det 3 hektiska och sista veckor i skolan ,
fysikprov, psykologiprov, Historiainlämning, engelska prov, kemiprov,företagsekonomi uppsats och tillsist en massor med läxor , på 11 dagar ! (eftersom jag och gabriela är i sthlm torsdag-lördag nästa vecka) ,  ser ut som 2½lovande veckor inte sant ? ^^,
Ni som fortfarande går i skolan, har ni också lika mycket i skolan ? .

Vad gör ni alla på denna fredagkväll ?
Själv ska jag kila mig till min kusin Emma (dock ej min riktiga kusin, namnet hon fått pga hennes 'kinesögon' ;)) det ska bli käk, idol-tittande, film och en massa skratt antar jag ^^

Jag har fått någon jobb influensa, vill bara jobba o jobba o jobba, dock inte på mitt egna jobb : (   allt annat utom mitt egna jobb, känns det som. Blir inte annställd pga att jag är naturare .. make no sense, I can do it ! I promise, better then anyone ;) borde faktiskt inte klaga på jobbet osså, men det man inte har det vill man ha .
Har ni något jobb som ni strävar efter ? :/

image20
DIANA;EMMA;EMMELIE;GABRIELA
Ikväll är det endast jag, emma, emmelie & Ellen!

Ha det gott!
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0