Jag har lärt mig ett nytt ord ....

Tjoho igen !
Satt och tänkte lite, hur dum kan en människa vara egentligen på skala 1-99 ?
Sedan har jag även lärt mig ett nytt ord, en kombination av Idiot och ett annat ord. haha!
Fast det är klart, jag är ju ganska patetisk och en stor jävla *****idiot.
Sedan har jag ju ingen anledning till att skriva det jag gör just nu .eller vad tkr du Elina ? ;)
Herregud . nej jag tror jag ska ta mig i kragen och börja växa upp lite. haha
jag är ju faktiskt snart 18 år. om inte mindre än 4mån och 5 dagar .^

image5
Man kan ju undra när jag ska växa upp, borde ske snart iaf ;)

Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elina

hahha, jaa det är på tiden att du blir stor snart! iallafall enligt vissa! gillar detta inlägg! :) haha

2007-11-25 @ 18:31:06
Postat av: Diana svarar

Elina; Jag ska försöka växa upp ;)
men det är inte så lätt när man är så patetisk som mig ! ;)

2007-11-25 @ 18:34:31
URL: http://Dianakines.blogg.se
Postat av: Patricia

nej det kan ju inta vara lätt alltså haha

2007-11-26 @ 22:05:27

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0