myspys med räkor, film, idol och mysiga vänner !

Hejsan!
Vad gör ni för kul?
Sover, festar eller har allmänt mysigt ?
Själv kom jag hem precis, cyklat i mörkret från Emma .. det har vart mysigt

bestämde oss för färska räkor (+sik), visst är det sååå himla gott ?

Ellen kom sedan,,Det blev idoltittande , så jäkla glad att Andreas äntligen åkte ut. usch , man vet ju aldrig med tittarna, röstar ju åt årets vinnare (enligt mig) Daniel , förra veckan. nej skärpning.fast nu spelar det faktsitk itne riktigt någon roll vem som vinner :) Girl Power , Någon som har några (andra/liknande) synpunkter ?

Sedan blev det film, Mitt superEx, seg och jobbig film tycker jag, eftersom jag sett den tidigare. resulterade i att jag somnade och vi orkade inte se klart ^^,

Ska somna nu, syrrorna sjunger singstar som jag lånat av patricia+emma . usch låter förjävligt(haha), hur kan egentligen singstar säga att man blir topplisteartist, singstar osv när man är tondöv ? ^^

ps. ni kan trycka på de två söta bilderna på Emelie & Emma när vi käkar, ^^

image21
image24

Godnatt!
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0