Trött på detta skit väder ...

Halloj i regnet eller vart ni nu befinner er ! =)
Vad gör alla människor ute i landet?
Känns faktiskt lite som om jag har scitzofren (eller hur de nu stavas ?) för när man fråga vad folk gör i landet, så är det inga som svarar + dem som svarar är mina få kompisar som läser. hahaha ,, så det känns som jag pratar med några som inte finns , om ni förstår ? haha nu kom det igen :P haha, iaf . jag kan ju iaf låtsas som folk läser =) ,, sedan har jag ju lärt mig att scitzofreni inte är när man är två personer , utan när man typ ser människor och saker som inte finns, typ på ngt sådant vis =P iaf iaf ..

Sitter hemma hos Patricia förtillfället :) med bärbar i knät, jag har aldrig tyckt om den dära "musplattan" som finns på bärbara datorer , nej inte alls .. iaf , har precis vart ute på staden , det regnade, och jag förstår inte vad det r bra för? det borde antingen vara sol, eller snö punkt slut . regn, nej det bara förstör allt och är jobbigt när man cyklar,.. 
vi ska iaf se på Oliver twist , ska bli mysigt att äntligen få se filmen :) har velat se filmen sedan i sommras, men då ville ju ingen hyra den med mig .. haha! nu hyrde jag den själv, så patricia får pinas :)

och jag jobbar INTE idag , gud vad skönt. =) Hur går det på jobbet Nadia och Stina ? ^^ (det är nog bara ni som läser detta antar jag, haha eller är det ngn annan som jobbar på Info som läser ?) haha . jag kan ju alltid hoppas ;)

Imorgon är det A-dag (alltså ingen skoldag) gött tänkte jag, som får soa ut lite, MEN sjklart ska jag till sjukhuset 7.45 för att ta mina 3 sprutor som jag nu tar var 6:e vecka, mot mina allergier !! iaf så det blir ingen sovmorgon det inte .. :S sen blir det plugg plugg plugg ! Oh LOVE !? no. och sedan ska jag nog orka mig till jobbet !!

nu har jag  bara snakkat massa skit,, och bara pratat om mig själv haha, men vad ska man skriva här ? ^^
jag har ju inte riiiiktigt lika många läsare som Stina ^^, har du många läsare Nadia ? ^^ , haha blir glad varje gång statistiken går över 10 läsare ;D HAHA !! ..

förresten köpt jag två par örhängen idag , jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ha ett par guld eller silver, så det blev båda två. haha, ett par guldhjärtan och ett par guld tjocka ringar typ ... från H&M . kan ju bli fin någon gång i framtiden =) .. men patricia tyckte inte om hjärtana, men ja tyckte dem var söta, och jag tyckte ringarna var fina .. =P

image14image15
image17image18
Lite bilder vi tog lite snabbt, på mig och patricia , på mina örängen, de ser lite mörka ut, men det är
silver och guld, och det är "ribbat" på de guldiga örhängena .. + en bild på Patricias vägg. skit snygg !
fast använde ngn funktion, så det är bara de röda förgerna som syns på den bilden ..

Ha det gott
Vi hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: Hanna

hehe Diana du börjar väl bli som mig, sitter och pratar med maten;)

2007-11-28 @ 23:19:47
Postat av: Fredrich

hahahahaha fick du till slut se på din Oliver Twist xD

2007-11-29 @ 00:29:20

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0