alkohol till vardags?

Hej allihopa!

har precis kommit hem,
efter skolan kilade jag, Elina&Lejla till banken.
jag satte in 707,50kr i småpengar .

sedan hade jag körlektion,
det gick sådär.
körde enkelriktat inne i staden, men mina tankar var någon helt annan stans.
känns lite hemskt, jag lär ta ett X antal körlektioner till. hm,

efter lektionen mötte jag upp elina,
vi kilade iväg och köpte sötsaker.
& jag köpte REKORDLIG cider, haha 2.25% -.
sedan satte vi oss i biblan & åt & jag plugga.

image893image894

Pappa&Mamma är nu påväg ut för o hämta mina glasögon som kom idag. woho!!

Nu är det en tupplur på 20 min för mig, sedan är det fysik för hela slanten.
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

du verkar ha kommit in i en ond cirkel, då syftar jag givetvis på alkoholen. om du skulle ha väldigt stora problem som du inte kan behärska själv hjälper jag dg mer än gärna XD

2008-04-07 @ 17:40:54
Postat av: Anonym

så du har börjat dricka på allvar nu eller? ;D

2008-04-07 @ 18:24:29
Postat av: gabriela

kina, om du har problem kan du prata med mig. jag är medlem i lyssnarklubben. Du vet vart jag finns. PUSS

2008-04-07 @ 21:32:02
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0