Bamboo & rulltårta ^^,

Godkväll!

jo kvällen nalkas, och jag har inte gjort ett dugg.
jo jag har gjort massor, men inget är vad jag skulle göra.

  • suttit vid datorn,
  • pratat i telefon
  • bakat rulltårta, blev sugen efter att elina gjort det,
  • sett på 2 OC avsnitt

Så nu ska jag banne mig ta mig i kragen & göra detta.
Engelska Grammatik, 2 flugor i en smäll, tråååkigt!

image1019
jag vet, dem är skit vackra ^^, mina skapelser, eller säger man bakelser? (;
image1020image1021
mina bamboo-örhängen, sivlriga hjärtan kom idag, visst är de söta ? (:
har ett par guldiga runda, so jag också tycker om, mycket!
dessa kommer från bettiesgalleria
, ni kan trycka på min banner på vänsterspalten!för o komma till hemsidan.


låte, jag vet den är "gammal" men såå underbart bra !!
Madonna, feat Justin Timberlake - 4 minutes to save the World. underbart bra !!!

Engelska gramatik nu,
 sängen lockar, kanske kan jag kombinera?(; vad tror ni? hehe.
hörs!xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

din rulltårta ser nästan lika god ut som min ;) grr

2008-04-21 @ 18:58:39
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0