bättre liv, bättre tänder, bättre leende!

Godnatt!

jävlar vad jag gjort mycket idag
som sagt,
allt annat än vad jag borde gjort.
suttit vid datorn föööör mycket.
nu får det vara slut med det.

aja, ni bloggläsare har iaf fått er läsning som heter duga.
eller attsingen,
dock bara om mig, mig o mig igen.

men iofs, ni läser ju om mig ^^,

iaf iaf .
tänkte säga att jag ska starta ett bättre liv,
förbättra mitt tandborst borstning.
och detta ska gå till såhär.


Först och främst, NOGA TANDBORSTNING ! små fina tag , så blir det bra .

sedan tandtråd, speciel tandtråd för mig som har tandställningstråd därbak, så min tandtråd består av en slags nål.
mycket bra, som jag fått från min tandläkare.

toppat med DENTAN, munskölj (typ som listerine, fast lite mildare.)

Sådär, det tar sin lilla tid, men jag måste ge det den tiden. MÅSTE!

eftersom mitt godisbegär inte går att ändra,
attsingen. ska jag kanske försöaka sluta med godis igen?
nej, tar nog ett steg i taget!!

Godnatt på er,
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0