de där jävla kortet

... jag blir så förbannad.
på mig själv.

att jag inte bara kan lära mig.
ååh. blir så trött på allt som har med körkort&bilen att göra.
fanskap.
körlektionen gick bra.
men jag vill som L-G sa
jag vill vara längre fram i utbildningen än vad jag är.
vill vara klar.
men det är jag inte,

på långa vägar.
jag blir bara deprimerad.

aja.
ni kommer allt få höra mitt tjat om detta.
tills jag får kortet,
vilket kan ta ett tag.

Nu ska jag kila mig till jobbet . undrar hur det går idag?
ha det så bra allihopa,
solen skiner ju iaf .
-xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Men tänk vad jävla skönt det kommer bli när du väl får kortet? du får se det positiva i allt:P

2008-04-14 @ 20:29:02
Postat av: Anonym

usch och jag har precis blivit 16 ochlängtat sen jag var nio att få börja med det här:P men typ alla verkar hata allt med körkortstagning :P

2008-04-14 @ 23:42:35

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0