dubbellektion - jag längtar!

Goddag !

är i skolan föritlllfället,
tänkte bra säga att jag mår bra,
eller jag har skaffat mig "ont i halsen"
hehe. nej jag får inte bli sjuk. .

jag har dubbel körlektion efter skolan .
ska bli kul och gött .^^
ska lära mig att parkera ,
hoppas det går bra .,
vi hörs sen,

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: linda

Jag står för vad jag säger, och det var verkligen inte meningen att vara nedlåtande men jag tycker verkligen inte att du ska skriva om sånt det är inte din grej...jag har haft problem med både bulimi och anorexi och det vet de som känner mig och du vet inget om det! tycker bara att det är så fånigt att skriva om sånt, det finns värre saker i världen än gnälliga, egoistiska tjejer som har problem med va de stoppar i sig och det tycker jag att du kan låta mig få tycka eftersom det är sant!
vill inte bli ovänn med dig för det här, säger bara vad ja tycker! tack och hej på dej med

2008-04-14 @ 14:25:03
URL: http://lindasvanung.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0