Eiffeltornet by night!

hejdär!!

Jag&syrran kilade ut .
när vi kmr fram till trimufbågen ser vi att det regnar.
då var det till att ta sig tillbaka den 20min långa vägen hem
&hämta paraply. sen bege sig ut igen.

image1081image1082
ja det regnade, men det var fint^^.
image1083
image1086image1084
när vi väl hämtat paraply så regnade det inte. aja .
vid midnatt 00.00 så började hela eiffeltornet glittra, blinkade, jätte fint, i ca 5 min, lite längre .. !!
ser ni att det glittrar? syns inte så mycket men,

Lite bilder från dagen som gått då,
image1078image1087
lite egopics på mig, eftersom jag var ensam så fick det bli så ..
image1088image1089
det var väldigt tråkigt att vara på flygplatsen i 2tim själv,
fick sysselsätta mig med korv & en bok, & mp3.
image1090image1091
var inne på tax-freen .. blev endast lakritsgodis, pastiller.
vet ni vad? det är 18års gräns på sprit i Frankrike ;) haha !!
image1092

jag satt på en rad helt ensam på flyget, sköönt!! . det stod om 19/20åringen som dog i bilolycka från Lidköping i GT . & ser ni bilden längst till vänster?

pappa berätta att hans kompis en gång trott att det vart citron saft (det var citron på förpackningen), så han hade kramat ut de över laxen / maten . hahaha!!
image1096image1097
fick lock som fasen över örat& tänderna gjorde ont som fasen, kändes som om jag hade 1003 hål . det var trycket som pressade och tänderna kädnes som de skulle lossna !! =S
image1098image1099
jag fann min stooora väska, altför stor, Mamma hur ska jag fylla den ? =S
image1100
syrran mötte upp mig ^^, när vi skulle genom denna passage så fastnade den stora resväskan. haha , det första jag säger är "vänta jag måste ta kort"!! hahahah!vi fick hjälp av en snäll man, det var en pärs ^^
image1101
dessa jäkla maskinerna tar endast jämna pengar .. usch , dåligt!!
image1102
image1080
systrarna LIM , minus Julia förståss ..

Charlotte (ena Au-Pair barnet,) är jätte söt, hehe talar svenska . skit söt iaf, och hennes kompis nu kmr jag inte ihåg namnet bara för detta,( Zoey ?) är också super söt, fast hon talar ju då bara franska .. ska "leka" me dem imorn ..
Thomas, som är charlottes storebror 11 år, han är hos hans farmor tills på torsdag!

de ville att ja skulle välja bland deras 48329 leksaksdjur vilka som var söta. haha, får visa imorn ..
tar även kort på de imorn, sjukt söta är dem <3

Nu ska jag sova,
de väcker Silvia imorn bitti, antar att ja med väcks , maha!

XOXODIANA

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0