fokus at Rättskunskap.

Godkväll!

shit, är det snart kväll ?
ojoj, har sovit bort de känner jag.
aja,
som jag sa,. har sovit i 1tim 40 min nu.
det var behövligt,
ska börja läsa den dära Rättskunskapen,
men lite bilder osså.

JAG FÖRSTÖRDE MIN KAMERA IDAG !!!!
så arg. råkade tappa den, och nu vill den inte starta.
hoppas hoppas de inte ser de på expert, så kaaanske det går på garantin =P
fasen också.

image964

image966
Jag&patricia kunde inte vara med på idrotten, så vi tog oss en långpromenad . det var faktiskt skönt.
fast dock inte när det blåste motvind, kallt ^^,
och eftersom min kamera är död, fick det gå bra med mobilkameran..
image968
fick hem kjolen i min storlek nu .. den var som folk hade kommenterat. den var fööör uppuffad , ni ser det på lilal bilden ? synd synd, det blir retur ;( tyvärr .. aja.
image970
jag hittade en fanska gammal bild på min lillasysters kamera . haha ^^,

GRATTIS till EMMA MJ, som idag fick körkortet .. (gud vad jag vill ha körkort)
attsingen nu måste jag verkligen börja plugga till provet .
ojojoj,
vi hörs!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

min halsduk :'(
haha

2008-04-17 @ 22:10:18
Postat av: Elin

Åh vilken söt outfit det var:) vill också ha något liknande! PUSS

2008-04-18 @ 11:37:03

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0