Ge mig Kläder . i överflöd!

Godkväll !

jo nu har jag pluggat så hjärnan är död.
ska ta & kolla igenom lite snabbt innan jag sommnar.
har ju ändå 30min innan provet att kolla igenom igen.
aja aja.

Kikade in på nelly.com
kan ju inget annat än ÄLSKA ED HARDYs serie av tunikor/långa linnen!!
jag har sagt det tidigare, men säger det igen.
skulle Inte banga av att ha på dessa.


Favoriten är den första linnet, synd att priset sviker, 649 kr .
Klicka här för en större bild på Tunic Tank Love Dies HardKlicka här för en större bild på Tunic Tank Parrot
Klicka här för en större bild på Tunic Tank Sacred HeartKlicka här för en större bild på Tunic Tank Parrot
Klicka här för en större bild på Skull &Roses TeeKlicka här för en större bild på Long Strass Tee
det är inga billiga tröjor vi kollar på, den dyraste är den röda som ligger på 1299kr .
helt sjukt . för en t-shirt (?) =S

Klicka här för en större bild på Mary Love
en Jeanskjol skulle heller inte sitta fel.
men felet är att jag har sådan liten rumpa, så baken blir aldrig snygg. tyget liksom sticker ut.
svårt att förklara, men jeanskjol funkar ej på mig =/

nej nu ska jag göra mina tandborst rutiner
kolla in lite bloggar
och sedan kemi
sen är det min härliga säng!

godnatt!
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0