ge mig körkort

Goddag !

fysikprovet gick bra,
det var lättare än vad jag trott.
jag missade den sista,
för jag tänkte inte riktigt klart.
men den var inte svår.
jag klarar mig nog.

iaf iaf .
hade körlektion,
dock ej med L-G utan Jonas.
jag blir så vresig när jag ej blir klar med sakerna.
sur.
för jag kan alla regler osså, säger alltid vad jag ska göra.
men sen i praktiken så brister de.
ex "nu ska jag stanna för högertrafiken"
2 sekunder efter bara jag kör utan att stänna för höger.

Jag vill ha mitt körkort, orkar inte vänta . usch,

image899
Jag orkar inte övningsköra mer... ååååååååååh så himla jobbigt . vill bara vara klar.

Nu ska jag kila.
hej

UPDATE!
jag är sjukt trött på alla jävla körlektioner.
jag har fan tagit 15 styckna nu..
jag vill ha mitt körkort. fanskap då.
varför kan man inte bara få skiten eller.
åh . varför ska vissa klara sig på 5-10 körlektioner?
när jag kmr uppgå emot 25 .
& frågan är om jag ens då kmr klara det.


jäkla skit.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Kajsa

Känner igen mig i dig.. det var såå jobbigt att övningsköra, men körkortet kommer! =)

2008-04-09 @ 15:24:35
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Annemie

Haha, ja jag vet hur du känner. Jag har inte ens vågat räkna hur många lektioner jag har tagit för det är säkert 25-30 stycken. Men jag fick det tillslut och jag lovar, kunde jag ta det så kan du =)

2008-04-09 @ 15:38:05
URL: http://miesvensson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0