Gillar inte att shoppa ....

... på internet
har sagt det en gång, och säger det igen.
det blir alltid fel.

mina saker från Ellos kom idag .
vilken besvikelse.

kjolen jag beställde strl 32, kom i strl 44 !!
beställde ett par rödrandiga leggings, dem var shockrosa . hm,

ZoomaZooma
ni ser, leggingsena ser ju röda ut .. & kjolen sitter ju jätte bra, dock vet jag inte om jag ska våga beställa kjolen i 32 .. många skrev att den var för stor osv osv .. hm, stlrk 44 har jag iaf inte...
image901
kjolen , den var liiiite stor. hhaa
image902
röda?? nae inte riktigt, men jag ska faktikst ge dem blåa leggingens en chans ..
image900
hahaha vad tycks? klassfotbollentröja som är minst 8 år gammal. 6 storlekar för stor kjol, och ett par blåa leggings ..

mitt hår fångades itne snyggt på kort idag. så ni får se de imorn ist..

nu ska ja sova.
xoxoDiana,

suck på vissa människor .

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

haha snögg är du;) jag skickade sms förut men skriver här också, Hör av dig:) Pusss

2008-04-11 @ 16:16:09
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0