godmorgon huvudvärk

Godmorgon på er !

jag har en sådan hemsk huvudvärk.
hemsk.
& jag som ska jobba 1tim.
aja det löser sig.

Gårdagen var trevlig ^^
jag&Elin hade lite lördagsmys (;
hehe . lite bilder kanske ?

image1063image1064
vad mer kan man göra när mans itter & väntar på bussen ?
hehe, maten blev lagad & klar. sen käkade vi !!

image1065
jag är iaf söt på bilden ;) haha !
image1066image1068
jag fick presenter av elina, wohooo !
image1069image1070
elina goes ego, hade ju ca 10 kort ov älja mellan i min kamera ;) haha ..
våra synder. shit shit . hehe

nu hinner jag itne mer .
ska jobba.
så får visa vad jag fick i presenterna sen .

XOXODIANA!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Diana, vi måste prata sen !! Min dröm, jag önskar att den vore sann :'( .. (A)
och fint att jag heter Elin på ett ställe också, haha
och egobilder fick de ju bli när du inte var socialare, haha !!

2008-04-27 @ 12:41:36
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0