GODMORGON PARIS

Godmorgon !

inte riktigt i Paris än,
ni som trodde jag skulle blogga därifrån.

nej, är så nervös för nationella nu.
magen leker bubblor.

aja.
efter nationella har jag ärenden att göra
sen är det Paris som gäller.
iiih.
nu måste jag packa handbagaget!

XOXODIANA


Jag tänkte på en grej.

Jag är så glad att jag ej är i Sverige på Valborg.
för då skulle jag "varit tvungen" att hitta på något "skojj!".
visst är det så?
Du förväntas festa eller göra något speciellt på valborg.

människor frågar vad du ska göra då.
samma med midsommarafton.
du SKA göra något kul, det är inte tillåtet att sitta hemma och se på film.

nej blir så trött på sånt.
så jag är glad att jag är i Paris ^^,
& iofs ska vi festa den kvällen. men inte för valborgens syfte!!

så jäkla speciellt är det inte med midsommar..

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

du glömde nämna NYÅR!! fan den mest överskattade högtid av alla!

2008-04-28 @ 11:19:13
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: anonym

midsommar och nyårsafton är ÖVERSKATTAT, det kan va lika kul en helt vanlig skoldag!

2008-04-28 @ 11:43:43
Postat av: fredrik

Jag var ganska säker på att du skulle hinna slänga in något litet inlägg innan paris ;)

2008-04-28 @ 12:43:51
Postat av: otto

håller med dig för första gången på länge:P men man tackar ju inte nej till fest???

2008-04-28 @ 16:52:46

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0