Godmorgon Sunshine!

Godmorgon allihopa!

jag är så trött
som man kan vara,
försöker och vill komma på en ursäkt till att inte jobba.
men hittar ingen.
jag måste jobba.
behöver det, gör ändå inget vettigt heller.
lite socialt umgänge är bra också.

aja, solen lyser iaf.
och det gör mig glad iaf ^^,
aja.
får spela in talang själv.
jobbigt, eftersom jag då måste starta 20 min innan det börjar.
och sen får det forsätta spela på ett tag. haha,

ska övningsköra lite också.
måste ju visa mamma att jag kommer att kunna.
eller?.
ska öva en massa på parkera.
fast jag kommer tröttna efter 2 gånger, jag vet det.

   

nej nu måste jag rappa på,
vi hörs.
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0