Hej Humörsvängningar!

Hejsan !

jag känner verkligen hur mitt humör skiftar.
fanskap.
aja, för 2 sek var jag glad i 3 sek. haha
för jag tänkte på sommaren.
det slog mig att jag har körkort till sommarn.
men sen tanken slog, vad händer om jag ej har det då???


skit samma .
jag ska kila till jobbbet nu.
jag känner att jag ej kmr vara föör trevlig.
men jag måste.
kanske ifall det går bra idag, på jobbet.
kanske kan det pigga upp mitt humör??

vi hörs.
på rasten kanske.
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

Äsch jag tror du kör bra också:) och du har nog körkortet snart du med. Det enda som man kan göra är träna träna träna ett tips är ju att köra mycket hemma:) Vad händer till helgen? Har funderat på att bjuda in mig själv hos dig (eller några andra) som ska ut;) jag fyller ju imorgon! Puss

2008-04-09 @ 17:45:51
URL: http://elinsand.blogg.se
Postat av: Elis

åh ja:) jag hör av mig för har inte riktigt riktigt bestämt mig, Men det lockar;) puss tack

2008-04-09 @ 19:47:18
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0