Hej ParisOperan!

Heej på er allihopa !

allt väl ?
har sett via SMHi att ni har det väldigt gott med vädret iaf ?.
& fick nyligen ett sms av Elin,
som undrade ifall vi skulle ta en glass.
ååh vad jag vill !!

det regnar nämligen i kära Paris.
Självklart!

aja. var ute en sväng i stora City som sagt.

image1104image1105
jag tog metrokartan & turistboken och gav mig ut.
förvisso var det endast 2 stationer jag skulle åka, men ändå ^^
image1106

Syrran lurade in att jag skulle hitta två stoooora shoppingcenter, o ja visst var de stora, 5-6 våningar , men tro fasen att även ifall jag tömt min plånbok skulle jag inte ens ha råd med ett par trosor .. haha!
image1110
Så jag tog kartan, och letade mig till Operahuset .. iofs var det endast 100 meter ifrån, men ändå (A)
image1111
Där har ni mig vid operan ^^, hehe , (:
image1112image1113
De dära metrona . hehe jag klarade mig (; & hittade hem =) =)
image1114image1115
haaha, Silvias ena au-pair barn, Charlotte, super söt . hehe , hon käkar tomat med vinegrette . skit gott ^^,
(hon har käkat ägg o spaghetti också ^^)
image1116
image1117
dessa små krabater kallas för Pet Shops, och är de senaste som leksaksvärlden lurar barnen på, en sådan liten kostar ca 3 euro( 30kr), och charlotte & Zoé har minst 100 styckna,, och stora hus, &tillbehör även ..

igår ville de att ja skulle välja vilka som var sötast, bland deras X antal styckna . haha !!

nej nu ska vi kila ut.
Montmarte - Sacre Couer, och denna gången är jag ej själv.
utan syrran, Zoé & charlotte är med mig,

ha det bra i värmen
XOXODIANA

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0