HJÄLP! JAG VILL HA!

Godkväll !


jo folks, det är kväll.
men ve tni vad?
solen lyser som attsingen ändå. =D

aja tänkte bara säga att jag behöver hjälp!
typ från Sofie i Stockholm, eller Syrran i paris! (A) hehe,
image1026
Vill ha dessa skorna , har ju ett par likadana svarta . men vill ha dessa vita ! har letat o letat, men de är slut. de finns på H&M, divided . 98kr ,

så Sofie&syrran, om de finns i stockholm/Paris så kanske ni kan köpa dessa till mig ? (A)
Jag har strl 36 !

(bild är förresten lånad av Kenza)

Nu ska jag ta mig lite rast på jobbet!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

Jasså.. vad får man för det då? ;)
ska kanske fram på stan imorn då kan jag kolla!

2008-04-22 @ 19:50:42
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se
Postat av: Silvia

var i h&m i galeries lafayette emn de va slut där..
det avr lääängesen de såldes ju..
puss

2008-04-22 @ 21:15:58
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0