JAG ÄR BÄST!

Godnatt!!
jag ska faktiskt sova snart,
lite bilder blir jag tvungen att hinna med ^^,

image1027
JAG&PAPPA VAR UTE OCH KÖRDE LITE, SER NI VAD SNYGGT JAG HAR PARKERAT??? fasen ibland är jag bäst!! med lite tur iaf (;
image1028
jag var jäklans nyttig idag på jobbet ^^, två morötter & ett päron. MUMS!

På jobbet idag sålde jag faktistk 8 hela ordrar, alltså 32 månader också !! BRA VA ? ^^ första gången det går bra typ, på 2 månader eller så.. sjukt kul ^^, Kiki på bild ;) stavade jag rätt nu?:P
image1032image1033
Visst är det Likt??
detta har jag hållt på med den senaste nu, och är ÄNTLIGEN KLAR !!
denna säng skulle säkert ngn gjrort på 30 min, den har nog tagit mig 7-8-9 tim sammanlagt.
men vet ni vad? den har finesser, det är pluggar och lister och skit i sängen, avancerat;) hhaa!
jag är iaf stolt över mig själv.!

Nu är jag förtjänt mig vila.
godnatt!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Marie

vad säljer du för något?

2008-04-23 @ 00:04:45
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: Sofie

Vad duktig du är på att parkera! =)
jag ska kolla men blir nog inte idag.,, ska jobba halva dagen så hinner inte fram innan
dess tyvärr! men kanske på fredag! =)

Det är bäst för dig att du är snäll nu ja! för är du dum så tar jag tillbaka dem ;) hihi.. hd a det skit unge !Pöss

2008-04-23 @ 09:15:15
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se
Postat av: Anton Lundin

Snyggt parkerat, Diana! Men BMW:n är också en mycket liten och på så vis lättparkerad bil :D

2008-04-23 @ 15:50:36
Postat av: Nadia

Det är inom äldrevården =)=) hehe..

hur är det med dig då min kära kina?

KRAM Nadia.

2008-04-23 @ 17:15:34
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: Fredrich

HAAHAHA vilken fin diss av anton xD

2008-04-23 @ 17:26:07
Postat av: Elis

DIANA! ska du ut imorgon? jag och fiffi raggar folk:P

2008-04-24 @ 18:18:56
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0