Je t'aime

Godnatt mina kära läsare.
tänkte bara passa på nu innan jag somnar att tipsa er om dessa söta armband,
yesbox. många bloggläsare kmr nu o tänka " men kenza tipsade om de"
o visst är de sant, och Jag föll iaf för dem,.
så då tyckte jag att ja var tvungen att visa er dem.

image897
image898
visst är de underbart söta?
kostar endast 85 kr på cocoo.se
& jag funderar på att köpa ett rosa.

men jag har så förbaskat smala handleder. så om armbandet ej går att justera så är de kört.
ska mejla coco och fråga..

nej men dessa tyckte jag om.
mycket..

godnatt!
xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: ida

åå jag vill ha det blåa=)

2008-04-08 @ 20:13:48

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0