nyklippt med lockar ^^

Goddag !

sitter på jobbet,
får sitta på en fiffig grej
datorn fixar allt, ringer upp samtalet automatiskt.

iaf iaf.
jag har klippt mig idag.
15 cm klipptes bort .
hehe, och hon var så söt och fixade lockar på mig.
blev faktiskt nöjd .
snelugg&snebena..



image899
idag har jag bokat en massa körlektioner för maj-månad .. så nu ska ja väl ha körkortet ngn gång iaf . hehe

nu vet man vad du går för
nästan lite smått komiskt.
vet inte om jag ska skratta eller gråta
är du värd något?
det enda du är , är f-a-l-s-k .
falsk.
men ärligt, ska du vara sådan så gör det på ett snyggt sätt.
du är smart.
men jag är inte dum.
trodde du verkligen att jag hade noll koll?
då trodde du väldigt fel.
din bortförklaring var skrattretande.
du är inte singel, utan du är ett par.

Nu vill jag gå hem, för vi har gå-hem-tävling,
och jag sålt idag ! målet för idag också =)
vi kanske kmr hem tidigare ändå =)
woho !

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elis

Åh tack tack tack:) det gick bra, jag klarade det! så ALDRIG mer teori;) pusss!

2008-04-10 @ 22:27:54
URL: http://elinsand.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0