Övningskörning utan framgång ...

Hallååj !

Hur är läget denna tråkiga söndag ?
jag tycker inte om söndagar, man gör absolut ingeting!

aja.
ska strax ta cykeln till jobbet .
det är ganska fint väder.

efter jobbet så ska jag ta mig en sväng med bilen.
tyvärr får jag inte köra själv, utan pappa måste ju va med.
tråkigt nog.
känns som jag tar 100 körlektioner förgäves .
jag kör o kör , (kör för lite hemma dock) utan framgång.
Snälla ge mig körkortet !


jag vill ha ett sånt kort med en bild på mig, snälla snälla !!

Nej nu har jag bråttom, jobbet kallar
11.30-15.30

Vi hörs!
xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Det är ju ingen tråkig söndag diana,
det är ju din adoptivssysters Sofies födelsedag ;) haha!! lycka till på jobbet !

2008-04-13 @ 13:29:09
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0