Oxidationstal - Kemi

Godkväll!

jo jag är helt super sur.
har försökt fatta denna meningslösa Kemi.
varför har vi kemi?

kemi B är skit.
usch.
kanske är de som Einar säger.?
något du aldrig behöver ha.

jag orkar inte med ocidationstal och alla dessa konstanter.
pKa,pKb,pKw,pH, vem bryr sig?


detta är en molekyl, sammansatt av 5 joner .. intressant? not!


Ska faktiskt se på detta avsnitt nu,, orkar itne vänta. får göra ngr uppgifter innan jag somnar!

godnatt på er!
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Diana, du går natur och då ska du tycka såntdär med kemi och så är kul !! du är ju trots allt mitt lilla stud ;)

2008-04-23 @ 22:15:28
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0