PARIS HERE I COME!

Godnatt snyggingar!

jag ska faktiskt ta och sova nu.
lite halvnervös för engelska nationella imorn.
men , det kan ju ej gå sämre än väntat.
aja.

sista inlägget.
nästa inlägg är jag i PARIS !!
& jag lovar er.
Kommer att uppdatera varje dag (;
så ni får se bilder från resan.

lite schema för imorgon.

8.00 - nationellt prov, får ej komma försent (!!!!)
11.05 - sitter på tåget till göteborg,
13.00 - framme i gbg.
tar flygbussen till landvetter.
fikar i min ensamhet & sitter på någon bänk i någon timme. usch vad tråkigt.
15.45-18.10 flygplanet åker från landvetter till Paris!

så jag anländer väl till syster au-pair hem nån/några timmar därefter.
& bloggar på kvällen, promise :)
image1077
SOMMAR 2007 .

nu ska ja lägga mig.
godnatt
XOXODIANA!


Mottagna kommentarer:
Postat av: Marika

Olivia och en till som jag inte minns namnet på :) ska ha en ny utlottning nu under veckan så då får du vara med igen :) förresten, såg att du kollat på The Nootebook, så jäkla bra film.. En utav mina favoriter! Ha det så bra i Paris också ;)

2008-04-27 @ 23:34:46
URL: http://mariikis.blogg.se
Postat av: Silvia

skämtar du med mig eller?? ska du blogga VARJE DAG??? ahja, det får du väl göra om du vill...

eftersom att du har sån tur som ahr en syster som är au pair hos en familj som bor i centrala paris så tar det abra 25 min för dig att nå "Gare du nord" från flygplatsen och därifrån är dt bara en 10 min promenad till lägenheten =D

ses snart!

2008-04-28 @ 01:31:43
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0