Rubiks kub - jobbiga grejer.

Goddag !

det är fredag,
sista lektionen 2 timmar kemi . mina ögon sved som tusan trött.
iaf iaf .
det har vart krångel med kvällens bravader.
men nu löste det sig.

Jag,Gabriela, Calleballe, Elin & Louise ska kila till Victor L som fyller/fyllt 18 år .
Otto din lilla svikare/LILLskit . hehe nu får du se vad du missar ;)
det ska bli super, stadt med =D
kan inte bli mkt värre än förra veckan..

image903

image909

Kan sammanfatt de senaste dagen med att folk vart helt galen i dessa rubiks kuber .
helt sjukt, Jonte i min klass (mitten på sista bilden) han har rekord på att klara en sådan kub på mindre än 1 min !!!
helt fascinerande, våran matte lektion bestod av lek med rubiks kub idag, eftersom våran mattelärare tog fram sin ungdom. han har vart super på det tidigare . hehe han har klarat på 40s . hehe så det var härligt.
fast jag & david fick gjort några matte tal iaf =P hehe

Ni ser att håret blivit kort ? hehe ,
väldigt kort .
fast nu kan jag ha det utsläppt nu .
och mitt hår växer som ogräs . hehe !

Nu måste jag snabba mig,
men vi hörs allihopa,
ha en superbra FREDAG
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Jag hoppas att du inte är för klen för att dra med ut nästa helg bara! Då faan, lite trök att stå där o vänta på bussen när ni drar på krogen bara:P men see ya!

2008-04-12 @ 00:02:35

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0