Se saker och ting från den ljusa sidan!

Goddag !

vädret fortsätter att vara underbart.
Jag älskar det rent ut sagt.
Efter sol kmr också regn, det kan få regna nästa vecka.
jag är i Paris, sen kan det vara sol igen.
hehe,
Syrran, vad är det för väder i Paris?
det är iaf varmare än i Sverige,. oh I'm loving it!

Ska ut och köra lite bil med farsan sen,
parkera parkera så det ryker om det.
kommer tröttna efter 10 min, men men.

image1025
I helgen var det Iqbal-dagen i detta underbar väder, fast jag orkade inte pallra mig ut till staden. det var min lillasyster.

Ikväll blir det även jobb, fast jag är redigt trött,
men you gotta do what you gotta do .

Nu ska jag kila.
tupplur eller CAD?
hm,

XOXODIANA

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

haha du är allt rolig du min lilla dissare, och du vet att jag tar åt mig av ALLT som du skriver , grr ;) !!
men ååh, jag kan inte bestämma mig, kanske köper båda, eller inte ?? svårt val alltså, eller så blir det ingen.. hmm !! hehe lycka till på jobbet !!

2008-04-22 @ 17:21:57
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0