Socialt beroende

Godkväll!

jag kan med helhjärtat säga att jag är socialt beroende.
ibland får jag "ryck" och jag tror att jag är "mobbad" på något vis.
jätte konstigt, den känslan
känns som om alla hatar en, och då blir jag galen.

ringer runt till varenda jävel typ, och sms.ar haha, helt sjuk.

Har redan torterat Patricia via tel.
& Elina via sms,

Nu ska jag även ut och träffa Elina,
haha. träffa henne nyligen men.
ska ta en sväng till donken .
jag är knäpp ibland.

Har ni aldrig känt så?
totalt övergiven, fast att man precis träffat massa folk, =/

image879image880
Ibland är ni bra . ^^

Jag har gjort en beställning precis,
på denna kjol & leggings.
läste lite kommentarer om kjolen,
de flesta tyckte att strl var stora & att de puffiga längst upp blev för mycket.
aja, jag får väl se.
hoppas inte den är så stor, jag är ju ganska liten.
ZoomaZooma

ZoomaZooma
dessa fräshingar ska jag bära på i vår/sommar hade jag tänkt, blir super !

beställningen är gjord på ellos.se

Nu ska jag kila ut & träffa Elina
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0