Solen - jag träffade den.

Goddag!

Vädret är underbart
ju,
och det får mig och tänka på annat än andras lycka.
usch vad jag är självisk.
svar ja, men gud .

aja efter 1 timmas stavgång så kilade jag & Elina till Bowlinghallen
där vi träffade solen i 20 min.
fy farao vad skönt det var . helt underbart.
brukar annars träffa SOlen hos patricia,
men denna solen var ass varm . man nästan kvävdes.

och jag måste säga.
jag är mer svart än brun.

ska nu ta & duscha, men jag tänkte visa er hur svart jag är sedan.

helt sjukt varma solgudar . hehe ., jag är ju sjutk svart . haha !!
image303
snodd bild från Gabriela, jag hade glasögon idag.
dessa är de svarta, Tommy Hilfiger.

detail
FCUK-dessa är även mina, fast lite lila aktig färg.  liite för breda vid sidorna, men det funkar.  tror att det bara är jag som tänker på det på så vis, fast nu kommer väl alla tänka på det antar jag =P haha !

Main image of frame
TOMMY HILFIGER - dessa är mina svarta då, !!

nu ska ja duscha . hörs!!
xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Vi var förtjänta av solen, men jag vill va lika brun som du !! ;P
Snygga glasögon också :)

2008-04-08 @ 17:20:31
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Elis

håller med elina, söt var du i glasögonen;)

2008-04-08 @ 19:48:11
URL: http://elinsand.blogg.se
Postat av: ida

du var ju skit fin i dem Diana=)

2008-04-08 @ 20:10:30
Postat av: Silvia

det är hemskt va lik du är mig på dne där bilden emd glasögonen... tänk om du ska ta med dig den där outfiten till paris och såkör vi på exkat samma! =P

plus glasögon såkalrt! lol

mwa!
/S.

2008-04-08 @ 23:18:53
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0