Stadt var det ja (;

Godmorgon allihopa !
hur är de med er ?

SJälv mår jag bra!
hehe ..
det var ju utgång .. men det blev ganska lugnt ..
hehe. det blev lite kaotiskt innan vi skulle in .
men men ,

lite bilder från Lejlas kamera,
mina bilder får ni se när ja kommer hem.

image867

image875
Sådärja, där var lite bilder ¨från gårdagen,
dock så kommer det mer från min kamera ;)

& då får jag lägga ut massa bilder, även sånna som ej är tillgjorda.
haha. för det finns vissa som inte vågar lägga ut "fula" bilder. hahaha ,
men jag bjuder på mig själv ;)

och en sista grej .
jag har insett en sak ..
kolla vilka som är dina riktiga kompisar . håll dem kär
för när det sedan kommer till andra, de skiter i när de kommer till punkt.

vi hörs!

xoxodiana


Mottagna kommentarer:
Postat av: amela

Hallo madame! Vf träffade inte ja dej ute igår? smeeek

ps:het du e ;) ds

2008-04-05 @ 16:58:13
URL: http://www.amelamusic.blogg,.se
Postat av: elis

Åh, stora tjejen:) hade du det skoj ute? Puss

2008-04-06 @ 19:01:14

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0