talang 2008 i repris !

Godkväll !!

jobbet gick som jag sa sist,
skit .
vet inte vad det är med mig nuförtiden .
går jätte dåligt . tråkigt :(

Var en sväng ute på vägarna med min pappa.
och lilla silvriga BMWn .
körde lite inne i stan , lite enkelriktat och lite cirkulationer.
självklart ska det börja ösregna som bara den .


HAHA, ni är ganska trötta på denna bilden va? silvriga bmw 120i .. men det är ju våran lilla bil ..

Förra söndagen regnade det också!!!
hur kommer detta sig att det alltid ska vara skit fint väder till en början och sedan ösregna? hm hm .

Min lillasyster hade spelat in TALANG 2008 åt mig, så detta har jag roat mig med senaste timmen ..
JAG tycker faktiskt det är bra ;D haha . även fast många tycker det är dåligt . hehe,

Jag ska faktiskt sätta på hög musik och städa nu !!
duktig som jag är ..

Ha det så bra, vi hörs snart igen !
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0