teoriprov var det,

Gokväll!

herregud va tiden rinner iväg.
jag har ju teoriprov imorgon ju .

aja satt och gjorde 5 tester idag ,
efter att haft dubbellektion, som gick bra,.
testerna gick super, fick mellan 65-70 rätt på alla 5 testerna faktiskt,
vilket är endast 5-0 fel/test !!

Nu när jag kommit hem så har jag försökt plugga fysik.
men det har inte gått så bra.
jag ligger 3 veckor efter, provet är nästa vecka.
& allt pga dig
du vet vem du är . för tankarna går kring dig, du vet att det inte bara handlar om dig nu. =/


önska mig lycka till. imorgon 8.15 !
jag är super nervös. orkar inte tänka, vill bara få det gjort,
vill klara det

så jag får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men ni får hålla er tillgodo.
jag pluggar ju faktiskt ^^,

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0