Till Dig

Desto mer jag tänker på det.
Desto mer ler jag.
Jag skrattar åt dig, inte med dig.
Du
är så falsk.
Snälla, en bättre bortförklaring kan du allt.
Eller är det en 5 åring du lurar?
Så himla egotrippad.
När jag gav dig mer än två.
Nu vet jag vart du står.
& jag lovar, jag står ej bredvid.
för nu är det uppgjort.
Du säger det själv.
Att jag är så bra, alla vet vi att jag har koll (tss)
är ute i god tid, och min kalender är min bästa vän.
Trodde du då att jag ej visste?
suck.
Du kan bättre än så.
Men aldrig kommer du upp till min nivå.


ett två tre, ge mig körkort .
jag klarar mig själv .
du mot mig . jag vinner.

Godnatt snyggingar,
xoxoDiana


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0