Trollhättan i bilder .

Godkväll !

nu är jag äntligen hemma,
efter att ha tjurat mig hem hela vägen hem
(fick inte köra bilen hem, pappa säger att jag kör för sakta)
även fast jag kör lagligt, alltså 90 på 90väg osv.
och skit surt påpekat under resans gång att pappa skulle blitt av med körkortet om en polis vart där.
han kör som en galning.

iaf så är vi hemma,

har ändå kört lite idag,
till trollhättan, till överby, och sedan från överby till moster, och sen moster till mormor.

morsan tror inte jag kmr klara körkortet(uppkörning) innan KINA resan.(20juni)
att jag inte ska boka uppkörning tills dess.
men vet ni vad?
det ska jag fasen göra!

image986image987
image988Lite insider bilder på vår Kina restaurang.
^^
som heter Golden Flower, och ligger 10m från busstation, inte resecentrum.









image989
Amy Diamond var på etage köpcentrum , hehe . jag var faktiskt bara tvungen att fota ^^,
image994image990

Jäkla ungar alltså, dem kan ta död på en. vilken energi dem har . jag orkade inte hoppa, skutta och brottas o leka ngt som ehter "santkista" och allt var de va.Dagisfröken är nog inte min grej .. ^^
image996
Jag kom hem med ett par svarta shorts, ett par skor med döskallar på =P och en puderborste ^^,



och NU ska jag poppa popcorn, och se på OC säsong 2 ..
så himla gött, för jag är trött ^^,
imorn är det jobb som gäller.!

Nu får ni ha det så bra !
vi hörs!
xoxoDiana,
Hoppas lillsyrran kmr tillbaka till 11.30 imorn, måste ju spela in talang 2008 !! ^^

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0