Vblogg & Jag älskar ......

...SOLEN !!

vädret är helt underbart mina underbaringar (;
Jag Älskar solen . jag gör nog banne mig det,

lite bilder och liknande kommer nu ^^, en videoupdate också !

image939
Lilla Anton hade köpt fika , och det var inte lite . gott var de iaf, Ay Wan är ju påväg att ta en stor bit av kanelbullen ;) haha . söta du,
image941

spenderade största delen i studielandskapet, som var ganska folktomt . för första gången,
iaf försökte göra kalrt en labbrapport . men den är ej klar. opps den ska va klar idag . hehe ^^
& jag har prov att plugga till,
Oskar&Maria joinade mig ett tag.
image943
image944
Vi käkade på WOKHOUSE idag, eftersom kålpudding inte lockade så. det var Jag, och Snygga Linn , och även Hanna&Patricia .. hehe . det var gott, jag känner mig fortfarande mätt..
image945
Dagens outfit har ni sett tidigare .
Linne m tryck - H&M
Skärp - Rut mfl.
Hög kjol - GinaTricot
Gråa leggings - GinaTricot
Väska - Friis & co (heter så va?)
Jacka - H&M
pärlhalsband - Ur & Penn (älskar halsbandet !)
image946
Cyklade hem i medvind, förbaskat skönt ! de håller på och river och håller på. fjärrvärme. jätte jobbigt att cykla, men men det funkar ^^, mina lila glasögon från fcuk . Kolla in mitt vänstra öga! haha!


HAHA tror jag tog 6-7 "tagningar" hehe . var lite pinsamnt för det kom alltid folk o då ville jag inte sitta o snacka. haha,
Ser ni hur jag "leker" med mitt hår hela tiden ? =P
& om ni undrar i slutet, så skulle jag resa mig upp. och då föll iPoden i marken, OJ!

image948
lite ego bilder fick jag med också, eller lite,. cirka 382910 stycka ;) haha !!

image951
sist men inte minst .. Lilla lilla
OTTO fyller ju 18 år idag, tänkte Gratta honom .. om ni vill ha hans mobilnr så är det bara att hojta till ;) . nu är det krogen som gäller (;

Nu kommer Elina vilken sekund som helst. hehe
vi tänkte ta bussen ut till stan .
eftersom det är så härligt väder så är solbrillorna på .
dock inte så bra för min del, eftersom jag ahr lite o göra .
men äsch, det får jag göra när solen gått ner, så nu ska jag leva livet ute i lilla stan ;)
image952
HAHA, den lilla skiten. ^^. nu kom hon också . haha !
Elina är allt min lilla skit ,, <3

Nu ska vi kila.
vi hörs.
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Tack för uppmärksamheten, men! du har ett problem! om du går ut på resturang så dricker man väl fan inte fanta om man är 18:S drick öl flicka lilla!

2008-04-16 @ 22:47:47

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0