Godmorgon Skara Sommarland!

Godmorgon på er!

jag ska strax kila .
börjar inte förens 12 idag, wohoo!

fast bussarna o grejjer går ju konstigt.
så ja måste kila härifrån strax innan 10.
har lite ärenden att göra, ex. köpa ett par jeans =D


sommarland är mitt nya hem, typ . för sommarn, fast idag kommer ja tråkigt nog få jobba själv ;(
dåligt väder, dåligt med gäster, dåligt med jobb . trååååkigt !



Min lillasyster Julia fyller 14 år idag, WOHO! CONGRATZ !
Så nu är hon en tvättäkta liten fjortis (;

bilden är tagen för massa massa år sen,!

Nu ska ja kila,
kanske får i mig lite mat innan dagen gryr !

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

hälsa Grattis till lilla Julia =)

.. och hoppas du klarar dig genom dagen SJÄLV !! ;)

2008-08-06 @ 10:53:08
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Elis

hälsa grattis till julia;) jobbar du hela sommaren ut nu? puss

2008-08-06 @ 17:55:47
URL: http://elinsand.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0