Godnatt Lidköping!

Godnatt på er sötnosar
!
tänkte skriva ett kort inlägg innan jag somnar.
nu har jag nog packat klart.
det blev en liten resväska och en vanlig väska.
är ju bara borta 3 dagar, men alltid bra att ha med för mkt än för lite:)


Imorn kommer skjutsen 05.55
så jag ska vakna om 6 timmar juh.

så bäst jag lägger mig.
jag tycker om bilden ovan.
för lillsyrrans klänning är söt :) SKa nog sno den (haha, tror inte det går, men men låna den iaf ;) )

den är iaf packad till Danmark, vi ska ju ut o äta:)

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: victoria

Hahah fy dig! :) Helt i ärlighetens namn sprang du åt ett håll och jag gick i ett annat och blev helt handlingsförlamad XD



Okej då är jag med! Låter som ett helt okej jobb, lite extra pengar är ju aldrig fel :) Förstår det! Det var en guldsommar på Sommarland!



Hoppas du får det bra i Danmark! :) <3

2008-09-01 @ 17:07:20
URL: http://torii.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0