I want a Car!

Godkväll!

ett snabbt blogginlägg.
jag ser nämligen på Project Runaway
dem designar kläder, kul faktiskt !


Heidi Klum och Tim Gun =D

Förresten . jag är så sugen på att köra bil nu.
helt galet sugen.
bara för att vi kollade på bilar , och jag fick värsta hoppet om egen bil!


HopasHoppasHoppas att bilen som dem på bilfirman pratade om uppfyller våra förväntningar.
Mestadels Mammas & Pappas förväntningar, eftersom dem köper den ^^,
Det är iaf av märket Hyundai, en Auto (?!), en liten bil .
(bilen på bilden är bara en Hyundai, ingen aning om det är 'min' bil)

hoppas den kommer in snart, och hoppas den är bra :)
iiih, I want to drive a car, my car .
eller ah, Systrarna Lims bil, men Julia är 14, utan körkort och Silvia är 21(soon to be) och ska flytta till Uppsala i 4 år. hahaha!
så ja .. min bil =P

Jag dör om bilen är helsämst . Då blir det ingen bil ju, för vi måste leta leta leta ,
och jag orkar inte me de dära, att leta efter en bra bil,
att leta efter en bil som det klickar med .
men det är ett måste , I know!

(
bilden är för typ 4 år sen ..)

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: linda

Diana hoppas du inte gör samma misstag som mig nu och köper egen bil:S det är svindyrt, man måste ju fasen nästan va två för aatt det ska gå ihop...träffas nån dag? puss

2008-08-14 @ 21:45:07
URL: http://svanung.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0