Jävla getingstick !!!!

Godkväll snyggingar!

det är sjuukt mycket getingar på sommarland
och i kioskerna,
ni kan tänka er, bland sockervadd, glass, slush osv.
iaf iaf .

sockervadden är hemsk, för dem liksom snurrar sig in ,
iaf så skulle jag göra sockervadd idag.
tog tag i en sockervaddspinne, beredd på att snurra runt socker.
kritsch så känenr jag att jag blir stucken.

då har bihelvetet bitit mig fråbn sockervaddspinnen, den var gömd inne i pinnen.!
fasen vad ont de gjorde !!!





det gjorde ont som fasen, då jag fick den precis i skåran mellan handflata och finger, så jag kunde inte böja fingret ..



Sådär.
imorn ska jag ta mig i kragen och gå till en fotostudio och ta mitt körkorts kort !!
vill ha mitt körkort nu, så jag får se ut som hejhopp =P hehe,

sedan ska jag även beställa frisör tid ..



PussPussPuss på er,
jag återkommer (;
XOXODIANA!

ps: och som krydda på moste, så har jag bränt mig på popcornamskinen ... igen,, fanskap då. jag ahr massa brännsår som kommer bli ärr =S på händerna !!

sånnahära popcornmaskiner har vi , fast röda .. och den dära lilla metallskålen, den som popcornen poppas i, den är brännhet!!!


ps nr 2, jag vill typ gråta, mitt getingstick gör jäääättte ont,d et svider och det äcklar sig, BLÄÄ!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0