körkortet är nu nära ...

Godmorgon  !!

nu måste jag nog vakna, eller iaf göra iordning mig .
för det vankas fika med Linda på stan strax .

iaf, fick hem ett brev från vägverket idag =)
och nu är de meningen at jag ska ta ett hemskt kort rakt framifrån som jag ska leva med i 10 år=P
och en namnteckning också, hahaha !
jag som inte har ngn fin namnteckning, ojojoj =P



namnteckning och kort raktframifrån? inte min grejj riktigt ..

ahwww, du är så söööööt.
jag smälter ihjäl !!

ha de gott.
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

naw tack diana, du är också söt ;)

haha ne skoja, jag förstår dig.. varför kan det inre vara lätt.. nopp just därför att allt SKA vara svårt,, tyvärr !!

lycka till, och följ mitt råd.. det kan ju trots allt leda till ett hmm hmm hmm.. you know de jag sa igår ;) haha som för min del ;) pusss

2008-08-05 @ 11:56:46
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Min kostade bara 300 kr :)

2008-08-05 @ 14:20:28
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0