Lite bilder för att mätta nyfikenheten

..
elina sover fortfarande. hahaha!

har laddat upp (nästan) alla bilder på bilddagboken.
men kan ta upp några här.
och nu.


det var sista personalfesten. och såhär såg jag ut :)


förfesten ägde rum hos Michaelas mamma . och jag har de snyggaste arbetsledarna !


Marcus och lina var på G .. <3


Vi gick sedan till någon park .
det blev diplomutdelning .. och visst är vi söta?


Vicki är den sötaste Victoria jag känner .. !!


Jag fick Diplom .. Kul va ? :D:D jag , emil & Denise .

"Med ett outröttligt leende och alltid nära till skratt har du lyckats charma både gäster och personal. Din servicemedvetenhet och kämparglädje tillsammans med din alltid lika positiva inställning gör Dig till en solstråle vi vill se nästa år igen"


Vi åt sedan fin middag . jag och erik är asiaterna i Kiosk .


Sötnosarna Denise, Jens & Vicki .. mwa


det blev full rulle med fest och dans hela kvällen lång sedan .


Kioskbrudar . <3 love you!


kioskarna med personalchefen louise . haha :D


Alla var vi kramgoa och kärvänliga .. mjau !!!<3


Detta är min buggvän .. allas vår söta lilla kiosk Jens !


Avslutar för denna gången med denna bild.
för vi hade en underbar sommar !!

Vet ni vad?
Elina vakna precis . haha klockan 12.36

Pusspåer!

Mottagna kommentarer:
Postat av: victoria

Hoppas ni hade kul hela kvällen lång och grattis till diplomet, det är du värd! :D

2008-08-19 @ 12:43:19
URL: http://torii.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0