meningen med schema

hejsan!

jag och patricia fick tag i vårat schema.
och guuud vad hemskt !
heltusan också ..

ni ser ju bara hur det ser ut .
vi har inga raster som är över 15 min (inga småfika eller småspring på stan alltså)

aja ni ser själva.
fanskap.



hejdå!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elin

:O vart fick du tag på¨det? vill också se mitt schema ju:P jag ser inte fram emot trean:P Hur bleev det förresten med våran fika? haha fikat som aldrig blir av så att säga:P Pusss

2008-08-19 @ 22:07:49
URL: http://elinsand.blogg.se/
Postat av: sara

åh fan, sikket schema! är du säker på att du verkligen ska ha alla dom lektionerna?

man kan väl inte titta det individuella schemat än eller? :)

2008-08-19 @ 22:20:16
URL: http://tidenfaller.blogg.se/
Postat av: Anton Lundin

Jag tycker vårt schema ser helt okej ut, men det beror ju på vilka kurser man har valt. Särskilt vi lyckostar som har avklarat Ma D får ett ganska bra schema.

2008-08-20 @ 07:53:33

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0