oj. jag glömde Fredrik!

Godmorgon !

jag är uppe i gryn.
mamma&pappa ska upp till Uppsala, till syrran.
Silvia har halva huset med sig. aja.

ska jobba min näst sista dag nu!
tråkigt tråkigt.
Hoppas det blir fint väder!
fast jag står på tråkiga Bönan, men men =D


Gårdagen var mysig .
det slutade med att Jag, Linn, Josse&Patricia spelade ngt spel.
det var faktiskt kul =D

sen körde jag hem.
och WOW det känns sååå mycket säkrare att köra själv än med pappa med.
konstigt nog =S


FÖRLÅT Fredrik, det blev inte donken igårkväll.
var för trött för det, men jag ska nog kunna fixa och donna så vi tar bilen dit idag ;)

annars får vi låna Patricias CAB .
som förresten är huuur svårkörd somhelst!

PS; "min bil" - en Hyundai Auto !! den finns . eller alltså jag har inte trott att den hetat så, men Otto visste vilken bil jag prata om !! fast jag kan inte hitta den på google. men men :D

Nu ska jag fixa iordning mig.
ska ju hämta lite folk som ska med till Sommarland ;)
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: XON

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken och hjälper till med tekniska problem.

Jag har även en webradio varje helg

2008-08-23 @ 07:31:37
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: XON

Nja det beror på hur avancerad headern :D din header som du har nu skulle jag kunna byta ut, den är ganska lätt, behöver bara måtten sedan är allt klart :)

2008-08-23 @ 08:36:02
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: Anton Lundin

Om det är en ny bil så tror jag att den heter någonting annat, kanske i10, i30, Getz eller Accent. Bara min gissning...



Hur som helst så är jag såååå avundsjuk på dig. Jag vill också ha en egen bil...

2008-08-23 @ 09:05:48
Postat av: otto

Hyundai ATOS, ! heter den! köra rally me den me eller?:P

2008-08-23 @ 14:50:48

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0